ADD :)

Thursday 18 August 2011

MEDICAL CHECK UP :D


Sebelum memulakan cerita, aku nak mintak maaf dulu sebab dah lame tak hupdate blog ney.
hari ney 18 ogos 2011, aku pergi medical check up untuk masok uni nanti.

ALHAMDULLILLAH.
dah lpas medical check kat KLINIK KESIHATAN MAHMOODIAH
semuanye ok & tadi tak sesak sgt. cepat je siapp :)
ney lah keadaannye


KLINIK PESAKIT LUAR


tup tup....
RAHMADANIS BINTI ERMAN, NO K/P............................
tidak menghidapi apa-apa penyakit dan disahkan sihat. heee. happy2.

Dr. Latifah Insaniah yang check tadi n dia adalah ex-student ukm.
orangnye sportingg abis.
mase dia tanya aku amek kos ape...
aku jawab jelah amek fisioterapi
pastu dia suroh aku makan banyak2 lepas ney. 
hahahahaha.
sebab tengok aku ney kecik sangat, 
nanti kne angkat2 patient, aku pulak yang terangkat kang.
mmmm. tapi nak buat cmne. dah naseb bdan kecik cmney. heeee.
ape2 pn thanks pada doctr  sebab bagi layanan yang baek :)

SEKIAN



No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)