ADD :)

Friday 24 January 2014

Apa jadi lepas exam?


Lepas exam hari tu sebenarnya hati aku macam dah tak rasa apa-apa. Takda feel. Nak seronok tapi tak tau apa yang nak diseronokkan. Sebab aku tau aku buat yang tak berapa terbaik untuk exam kali ni. Sedih lah bila bukak cerita pasal exam ni. Tapi memang lega gila lah lepas exam hari tu. Alhamdulillah, berakhir lah sem 5 aku. Mohon doa semua ^^

Okay, habis exam apa lagi. Kemain jalan-jalan lah aku dengan coursemate aku semua. 
Hilang terus pasal exam. Ingat nak release tension ja masa tu. Tak elok sebenarnya. Jangan ikot akak-akak ni ye adik-adik. 

Pertama sekali makan lah. Perut sangat penting ye! Jauh kitorang sampai pergi KFC kat area Cheras kot. Aku lupa lah tempat die. Rasa macam Taman Maluri. Daripada Kampung Baru tu kena lalu semua jem dah akhirnya sampai kat jusco Aeon!

Lama jugak tak pekena KFC sepanjang minggu exam tu.




Lepas tu lepak kat Dataran Merdeka pulak. Perlu ye selfie selfie ni *lol*



Habis KFC & Dataran Merdeka, esok harinya aku pergi kat Taman Botani kat Shah Alam pulak.
Weee ~ 
Dengan berbekalkan laksa penang kak mira masak, kami menuju ke Taman Botani. Sampai sesat-sesat nak cari Seksyen 8. Kesian kak mira yang bawak kereta. Nasib baik die sabar! *Padahal dah tension-tension dah dalam kereta* ahaaaa~

Musim sejuk masa aku pergi sane. Tak sanggup duduk sejuk-sejuk tu. Kejap je terus keluar.
Bak kata dayah: Bersyukurlah duduk kat Malaysia ni. 














No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)