ADD :)

Friday 24 January 2014

Cerita 2014 bermula!


Alhamdulillah 2014 dah sekerang. Bertambah tahun jadi bertambahlah umur.
2014 ni aku sambut dengan nota-nota yang tak akan habis terbaca. Hohoooo. Minggu exam kot tahun baru kali ni. Bukan tahun ni ja, tapi tahun-tahun sebelumnya dan tahun akan datang pun masih sama. 
Exam fever = New year!

Tahun ni agak lain sebab aku sambut kat plaza rah. Almaklum lah dah tak dapat duduk dalam kolej, kena campak kat luar. Hari-hari tengok KLCC depan mata. Aku ada gamba KLCC bersama bunga apa tapi ada kat instagram. Harap sesiapa yang nak tengok boleh tengok disini http://instagram.com/danis_gween
Promote insta kejap. Heeeee. Sekali sekala apa salahnya. 




Yang ni time KLCC kaler ala-ala pink purple hari tu. 

Dan pemandangan yang luas. Aku hanya perlu duduk di balkony sahaja. Heeee ^^
Kadang-kadang aku berangan entah apa-apa sambil tengok-tengok ni. Pasal masa depan, kerjaya, kesusahan, kepayahan. Cewaaah.. Berangan lah katekan. Tapi sambil berfikir jugak ciptaaan Allah. Muhasabah diri juga. 





No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)