ADD :)

Friday 24 January 2014

Sweet memory at Sungai Gabai ~


Memory ni aku kena abadikan kat blog ni. Walaupun dah agah lama benda ni. Aku nak post jugak! Sebab busy sangat dan sem yang agak hectic, so aku sempat post sebijik gamba ja kat fb. Tapi tak sempat nak menulis kat blog hijau ni.  Heee. Maaf sebab lama sangat blog ni terabai. So, bila cuti ni aku tulis semua! Hahaaa *gelak jahat* Maaf readers semua. *Cehh, macam banyak je readers kan?*


Okay okay. Ni first time rasenya ktorang semua keluar ramai-ramai. Dan event pertama yang paling berjaya dalam abad ini! Muahahaaaa. Kitorang pergi dengan 4 buah kereta. Seronok dalam kereta, banyak je benda yang kelakar keluar daripada mulut masing-masing. FYI, yang bawak kereta semua gegirl disebabkan gegirl ja paling berani dalam kelas aku tu. *Just joking* Sebab empunya kereta tu perempuan, so mereka lah yang bawak kereta. Itulah cerita sebenarnya ~

Nampak tak? Sebab aku kereta paling belakang sekali so aku berjaya ambil gambar 3 kereta yang depan. Weee ~ *Perlu lah seronok sikt*

Lupa bagi tau. Ktorang pergi ni 20 Oktober hari tu. Ni semua memory 2013 ni.


Sampai kat sana, terus cari tempat lepak yang sesuai. Boleh tahan ramai jugak orang hari tu. So, susah nak cari tempat kosong yang sesuai. Sambil-sambil tunggu dorang cari tempat, sempat jugak kami semua snap banyak-banyak gambar. Naik kat atas sungai dah, kat bawah pun dah. Last-last kita lepak kat bawah-bawah jugak.




Sampai kat tempat tu terus susun-susun makanan semua. Wahhhhh. Dapat jugak tempat kosong. Disebabkan perut juga berkoncong entah lagu apa, so makan lah terus! Makanan semua dimasak menggunakan tangan anak-anak dara yang ramai dalam kelas aku. Classmate aku ni 3 orang ja lelaki. Suruh beli buah tembikai pun taknak. Suruh budak perempuan yang buat semua. Terok-terok dorang bertiga tu *geleng kepala sambil menaip*




Kat sungai ni aku tak mandi. Sebab memang habit tak mandi kalau pergi pantai ka, sungai ka, laut ka. Memang aku tak mandi. Aku tak selesa sangat nak mandi kat sana. Lagi selesa tengok-tengok. Heeeee ^^



Gambar kenangan bersama mereka! :D






No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)