ADD :)

Friday 14 September 2012

diary- RUMIT RUMIT RUMIT ~



Alhamdullillah bermula episod baru dalam hidop aku.
Bukan budak 1st year dah sekarang ni. yippppiii.
Tapi naik sem baru ni ada jugak benda yang tak settle lagi. fuhhhhhhhhh.
(tarik nafas hembus pelan pelan)
Duit duit duit. Tulah yang tak settle. Pergi jumpa orang tu orang ni untuk settlekan duit program yang tak dapat dapat lagi. Haissssssssssshhhhhh. (mengeluh)
Sebagai bendahari aku rasa serba salah giler ni.
Aku ingatkan benda ni semua dah settle. Naik sem tinggal ambil duit je. huhuuu.
Nasib baik lah separuhh dah dapat. Tinggal separuh lagi yang belum settle.
Alahaaaaaaaaaaaaiii.

Lepas tu khamis lepas pulak aku tau yang aku ada hutang yuran pengajian (RM697).
Laaaaaaa. Ini lagi satu hal = ='
Banyak jugak hutang tuu.
Bila pulak lah aku tak bayar yuran. Semuanya dah settle awal-awal sem lagi.
Lepas duit JPA keluar je, hari tu jugak aku bayar yuran.
Tapi yang peliknya, bila aku tengok perincian hutang tu.
Aku dapat tau yang hutang tu semuanya lepas aku abis exam.
Jangan cakap dia masukkan yuran untuk sem 3 (short sem). Aku tak ambil short sem pun. 
Tadi aku pergi Jabatan Bendahari UKM nak tanya, tapi tak bukak pulak.
Terpaksa lah terus menuju ke kelas sebelum lambat. Lambat kena marah pulak kang.
Banyak benda dah aku fikir ni. 
Haiiiiiiiiiiiiiiiissssssssshhhhhhh = - = "




Tulisan tangan,


No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)