ADD :)

Thursday 4 July 2013

Slot gempak: Dinner 2 ~



Assalamuailaikum & Selamat sejahtera.

Tanpa membuang masa lagi, aku nak sambung dengan dinner kos pulak. Semua tau kan aku ambil apa kat UKM ni? Kalau tak tau pergi scroll kat bawah siket. Jadi stalker kejap. Okay, dah jumpe? Bagus lah kalau dah jumpe ^^

Seronok dinner tu orang dok panggil aku aiskrim paddle pop. Huhuuu. Okay2, tak dinafikan lagi sebab aku pakai tudung warni warni bagai masa dinner tu. Kan dah jadi aiskrim paddle pop ~

Macam biasa lah, sebab aku tak pandai bercerita. kan kan? So, anda anda akan faham fakta berdasarkan gambar yang diberi. Cuba hadam apa yang aku nak cerita okay. Simple jee. Ekeke



Sila cari aiskrim tersembunyi ~ Dah jumpe kan. Good!
Menunggu bas ketika jam baru menunjukkan 2.15 petang, di hari Jumaat yang indah. Nampak tak betapa lamanya ktorang nak prepare dinner ni. Dinner start 8.30 malam. Sungguh bersemangat! Kalau lah study pun bersemangat study awai2. Mesti dah score kaw kaw. Errr. Kena tak analogi aku di sini? Dulu kat matriks orang panggil aku budak study, kat Uni ni panggil aku budak pemalaih. Adooii. Kejutkanlah aku yang sedang terbuai lena kat Uni ni ~



Gambar selepas sampai di Seri Pacific Hotel, Kuala Lumpur. Bersemangat sungguh! 
Setiap tahun ( Aku ni Tahun 2 dah ) kena buat persembahan kat stage & ktorang pulun berlatih habis habisan kat sini. Yang tak puas hatinya, ada ke suara katak sumbang macam aku ni kena nyanyi kat depan lagu You Are Not Alone & Jangan Ada Benci. Ishhhh. Tak patut betul. Lepas ni aku taknak dah nyanyi. Buat malu jaa. Habis tunggang langgang stage tu aku buat. Nasib baik semua tak memberontak pada hari kejadian. Selamat aku!



Sambil menunggu giliran menukar baju ~ Korang tak tau betapa pack nye dalam bilik ni. Bilik kecik je, tapi sampai bebelas orang dalam ni. Fuhhhh. Tarik nafas, hembus. Tarik nafas lagi, hembus. Pastikan udara masuk sampai bahagian bawah paru-paru. Ni cara untuk elakkan SOB (shortness of breath) a.k.a semput dalam bilik yang ramai ni ~



Yeayyy semua sudah bertukar! Comel dop. Ekekee. Kawan dengan orang kelantan pandai dah kecek kelante. hew hew. Bahagia nampaknye semua! kan? Suke gambar ni :D




Menunjukkan keayuan lagi di situ. hahaaaa. okay fine. tak ayu pun tunjuk-tunjuk ayu jugak! bukan selalu ~


Sebab aku, sorang gambar kawan aku tak nampak. Kesian wani. Sorry wani. Tak perasan pergi tutup muka wani pulak :(
Ni lah semua budak-budak kos aku. Half Malay, half Chinese. Kami bersatu. Tiada isu perkauman di sini. Series!



Yang ni adek-adek junior aku. Macam same umur jee kan semua?



Cari lecturer tersembunyi. Heee. Yang tengah-tengah baju purple tu lecturer kami. Muda lagi. Nampak macam student jee kan? Untung lah dia muda sentiasa.



Ada antena kat atas tu. Nampak tak? Comel jee arfah ni. Heeee :D
Ada 3 orang adik junior bersama kami.



Sebelum bergerak balek, sempat posing kat sini dulu.



Banyak sebenarnya gamba dinner ni sampai tak tau nak pilih yang mana. Tapi aku pulak yang penat nak menghapload dan menaip. Setakat ni jee kot. Kita jumpa lagi. Tata titi tutu~





No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)