ADD :)

Sunday 20 May 2012

Dinner kolej.


IN THE NAME OF ALLAH, THE MOST COMPASSIONATE, THE MOST MERCIFUL

Alhamdullillah.
Hari yang duka menjadi ceria :))
Sedikit demi sedikit hilang perasaan sedih di hati.
Bila kita tak terlalu memikirkan perasaan yang sedih mesti kita akan rasa OK siket ;)

19 Mei 2012 - Dinner Kolej Tun Syed Nasir.
Boleh tahan meriah jugak lah. hihiii. Ayat macam tak seronok sangat kan?
Takde lah. Sebenarnya dinner menjadi tak berapa meriah sebab
Kawan-kawan aku yang pergi dinner ni 4 orang je. Errrrr. Maksudnya kawan yang sama kos lah.
So, kitorang dengan dunia sendiri jelah masa dinner tu.
Duduk pun berlima walaupun meja makan untuk 10 orang. huhuuu.
Tapi banyak jugak bergambar, ketuanya aku lah. hahaaa.
Jemputlah tengok gambar-gambar ni :)
Lagi-lagi kawan-kawan yang ada kat bawah ni ^^

Dorang ni tak benti-benti ketawakan aku sebab cabutan bertuah.
Sebabnya confused antara nombor meja dengan nombor persendirian  = ='


Sempat bergambar dengan winnie, caren, mas (roomate)
farhana, dayah, arfah :))

Combine semua. Nak upload satu-satu payah. hihii ><

Merah itu berani :D

Bunga original tu blurr siket ><


Tak tau nak tekan button apa. huhuu ~

 

Saya nampak tinngi kan pada hari kejadian?  yeaaaahhh :D
* kalau perasan, style sama je bila ambil gambar. Saya mengaku. hahaa ~ 




No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)