ADD :)

Saturday 13 July 2013

5 Ramadhan. Semoga dipermudahkan :)


Assalamualaikum.


Kenapa 5 Ramadhan?
Sebab 5 Ramadhan bakal menjadi hari bermakna bagi seseorang. 
Sebab dia akan ke umrah dengan family dia. Alhamdullillah, muda-muda lagi dah pergi umrah.
Bertuah kan dia? Dapat beribadat kat Mekah, lagi-lagi bulan puasa macam ni. Dapat jadi tetamu Allah kat Mekah nanti.
Semoga dapat umrah yang mabrur nanti. Semoga selamat pergi dan balik & dipermudahkan urusan daripada awal hingga akhir.  Insya Allah :')
Doakan saya ke sana nanti jugak nanti.


Padahal tak cakap pun kat dia suruh doakan aku dapat pergi sana :(
Yang tak masuk akal tu ade ke masa dia tanya ada nak mintak doa apa-apa
aku cakap : Mmmm. takde kot.
Aduhai. Kamon lah danis. Takkan lah taknak mintak doa apa-apa kot.
Mesti dia rasa pelik sungguh dengan aku. Orang nak doakan dia, dia taknak. Mesti rasa tercabar.
Bila dia tanya tu, aku sebenarnya segan nak suruh dia doakan untuk aku. Yelah kalau kita doa mestilah untuk kebahagian, kecemerlangan kita, ibu bapa kita, kawan-kawan kita, cikgu-cikgu kita. Doa macam-macam lah, jodoh ke rezeki ke. Kan? Depend pada individu lah nak doa apa. Mmmm. Lepas tu nak suruh orang lain doakan pulak.
Kalau family ke yang pergi takde lah segan nak mintak doa apa-apa. Tapi dia ni kawan je. 
Tapi last-last aku suruh doakan yang general jelah. Bahagia di dunia & akhirat. Sebab pelik sangat kalau tak mintak doa apa-apa. 




Actually ktorang jarang sangat berhubung. Jarang sangat-sangat. Cuma dulu-dulu selalu lah contact.
Dia ni sebenarnya Capital A. Ehhh. Sorry lah sebab ramai sangat capital A dalam blog aku ni. Yang hari tu punya capital A aku dah tukar capital MNA. Maaf sangat-sangat. Sebab dulu aku pernah mention capital A kat blog aku. Orang first yang aku mention capital A (klik sini dia ni lah.  Sebab aku ada ramai sangat kawan yang nama start huruf A. Tu yang payah siket. Takut ada yang salah paham ke apa kan. betul tak?






No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)