ADD :)

Monday 29 July 2013

Maaf dari empunya blog!




Assalamualaikum.


Aku nak mintak maaf kalau ada post-post aku yang membuatkan korang nak campak kasut je ke kat sini atau ada yang mencalarkan hati sape-sape. Hohooo. Calar pun boleh ~ Okay lah, kalau ada mengguris hati sape-sape. Ataupun ada yang gelak guling-guling mahupun termuntah membaca ayat-ayat aku. Aku selalu nak cepat je. Kadang-kadang ada yang tak sampai apa yang aku cuba sampaikan. Aku tau tu. Sobs sobs.  Sekarang ni sedang cuba memperbaiki diri dalam penulisan. Lama tak belaja BM hoi. Mungkin sudah tunggang-langgang ayat aku. 

Aku bukanlah penulis yang mampu mengarang ayat-ayat puitis lagi dramatis. Membuatkan semua pembaca terpikat membaca cerita mereka yang penuh dengan emosi suka dan duka, tawa dan canda. Cewaahhhhhhh. Mula menunjukkan bakat menulis yang terpendam. Agaknya lah terpendam kan. Dah gali-gali bakat menulis, tapi ini jelah yang termampu. Hohoooo.

Aku tak mampu nak edit post-post aku yang lama tu. Yelah, sebab aku nampak apa yang korang baca & bila aku baca balik post aku tu, aku yang rasa malu. Ayat pendek-pendek dan entah ape-ape jee. So, jika terbaca post yang kurang menarik sila jangan teruskan membacanya. Amaran daripada tuan blog ini sendiri. Kalau tak, korang akan gelak guling-guling ataupun tak kurang yang akan tak puas hati dengan empunya blog ini.


Harap maklum.



Tulisan ringkas,
Danis





No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)