ADD :)

Friday 5 July 2013

Gembira! :D


Assalamualikum.

Anda gembira? Bagus kalau tengah gembira. Cuba senyum siket. Haaa, baru nampak comel.
Eh. Yang aku ni kenapa gembira pulak ni ye? Aku gembira sebab sahabat aku gembira.! Weeeee ~ Alhamdullillah. 

Sebenarnya baru dapat tau yang kawan aku dapat Dekan. Fuyooooo, hebat hebat! I'm proud of u my dearest friend ever! Kasi kiss siket. Mmmmuuahh :* Jika tiada aral melintang dia akan ke Korea untuk exchange students. Untunglah nasib. Boleh jumpe oppa oppa hensem. Heee. Mintak sign kat runningman nanti okay ;)

Berbaloi usahamu nak. Ekeke. Walaupun kamu jauh di mata, tapi tetap di hati. Ceehhh, bajet sweet lettew. 




Ni masa dating kat midvalley dulu. Heheee. Okay lah. Aku kan tak pandai bercerita panjang. Bahagia kena kongsi bersama ~ Tata titi tutu ~








No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)