ADD :)

Friday 5 July 2013

Dating sehari! :)


Assalamualaikum.


Dating? Seronok weyh dating bersama orang tersayang. Weeeee~
Jangan fikir bukan-bukan dulu ea. Hari tu aku dating dengan khuzaimah! Ye! Kawan matriks aku dulu.
Orangnye berkaca mata sebab rabun dan berbaju kurung. Hee :)

Dia dah pindah kat kelantan. Dulu? Dulu dia duduk JB lah. So, memang susah lah nak jmpe. FYI, dia study kat Mesir, lebih spesifik Cairo lah. Tak pernah dengar? Gunakan pakcik atau makcik google anda yang lebih arif tentang semua bende. Mesti dorang dapat tolong. Takyah susah-susah aku nak explain.

Okay. Banyak yang dikongsi bersama setelah hampir dua tahun tidak bersua. Fuyooo. Boleh buat novel!
Tapi ada lah webcam jugak masa 1st year dulu. Masuk 2nd year masing-masing dah mula busy. Lagipun jam kat sana tak sama dengan Malaysia. Kat Malaysia pagi, sane petang. Sana malam, kat sini pagi pulak.

Seronok lah kami bercerita. Dia cerita best study kat sana. Boleh tahan lah takde masalah besar sangat. Topik utama yang dikupas sebenarnya pasal study. Macam mana cara study kat sana. Mmmm. Dia masih lagi mengamalkan study group. Sampai 3-4 study group weyhh! Fuyoooo. Berbeza sungguh dengan aku ni. Jarang study group. Pernah buat rasenya tapi kurang berjaya. Mungkin disebabkan kekurangan diri sendiri. Aku ada jugak study dengan kawan, tapi dia study sendiri, aku study sendiri. Sebenarnya pelik bagi aku yang dah biase study group tiba-tiba study sorang-sorang. Tak mujarab sangat. Cepat hilang fokus.

Tapi daripada sini sebenarnya aku belajar macam mana study sendiri. Buat nota cantek-cantek. Dulu aku tak pernah buat nota. Series. Baca buku dan notes yang ada jee. Mungkin ada perasaan belagak kat situ. Tak buat nota pun 4flat. Fuyoooo, budak pandai. Untunglah ~ Sebenarnya untung aku ada kawan-kawan yang sudi memberi dan menerima. Bersyukur sangat. Sekarang dah semakin dewasa dan semua lebih prefer self study. 

Lepas ada cerita pasal kawan-kawan matriks yang lain. Macam mana keadaan dorang dan banyak lagi sampai tak tau nak start macam mana kalau aku cerita kat sini. Hahaaa. 

Suasana perbincangan ~ Sambil menikmati kek secret recipe. Fuhhhh. aku rasa nak makan kek pulak malam ni. Haaa, tulah. Diri sendiri hapload, diri sendiri yang rasa nak makan.


Kenapa ada 3? Sebab ada 3 orang! Sebenarnya aku dating bukanlah berdua tetapi bertiga. Hew hew. Lagi sorang tu roomate aku. Tinggal kat JB dan dia pun kenal zai.


Khuzaimah! :D






Ini tatkala zai excited jumpa coolblog sebab dah lama tak minum. Kat Mesir mana ada coolblog. Siap nak amek gambar depan kedai. Hahaaa. Yang ni bukan aku yang nak amek gambar. Tapi zai. Heeeee.

Okay2. Dah larut malam. Sampai sini jelah. Tata titi tutu ~







No comments:

Post a Comment

Silalah comment :)